Biznes kitabları çox vaxt biznes, liderlik, sahibkarlıq, menecment, maliyyə, marketinq, şəxsi inkişaf və digər istiqamətlərə aparan, məlumat və təlimat verən kitablardır. Peşəkarların və sahibkarların iş dünyasında, öz ölkələrində inkişaflarını artırmaq, yeni perspektivlər qazanmaq və karyeralarını genişləndirmək məqsədi ilə bu kitablardan istifadə edirlər.
Biznes kitabları ümumiyyətlə bu əsas mövzulara diqqət yetirir:
Liderlik və İdarəetmə: İş dünyasında liderlik, komanda idarəçiliyi, ideyaların və liderlik üslublarının birləşdirilməsi kimi mövzular əhatə oluna bilər.
Sahibkarlıq: Sahibkarlıq kitabları yeni bir işə başlamaq, risklərin idarə edilməsi, innovasiya və sahibkarlıq addımları kimi mövzulara müraciət edir.
Marketinq və Satış: Marketinq üsulları, marka idarəçiliyi, müştəri əlaqələri, satış texnikaları və marketinq meylləri kimi mövzular əhatə olunur.
Şəxsi İnkişaf: İş dünyasındakı insanlara özlərini inkişaf etdirməyə, effektiv ünsiyyət qurmağa və karyeralarına çatmağa kömək edəcək diqqət mərkəzindədir.
Bu kitablar adətən iş dünyasındakı sahibkarlar, akademiklər və ya ekspertlər tərəfindən yazılır və onlar öz sahələrində bilik və təcrübələrini bölüşürlər.
Ən çox oxunan biznes kitabları zamanla dəyişə bilər, lakin Alinino.az saytı sizə ümumilikdə populyar olan və geniş oxucu kütləsi tərəfindən seçilən 10 biznes kitabını təqdim edir:
Məqsədlər -Brian Tracy: Bu kitab kiçik hadisələrin necə böyük dəyişikliklərə səbəb ola biləcəyinə diqqət yetirir və şəxsi və biznes seçimlərində uğur qazanmaq üçün praktiki strategiyalar təklif edir.
Varlı ata, Kasıb ata - Robert T. Kiyosaki: Robert Kiosaki və Şeron Lektorun müştərək yazdığı bu kitab insanlara müasir həyatda yüksək rifah içində yaşamağın yollarını, varlanmağın sirlərini öyrədir.
80-20 Prinsipi - Riçard Kox: Məşhur sahibkar və müəllif Riçard Kox biznes dünyasının gedişatını 80/20 prinsipi ilə dəyişdirdi. “80/20 yolunu yaşamaq” bestsellerində o, az işləmək və az nigaran olmaqla şəxsi həyatımızın necə dəyişdirilməsinin mümkün olduğunu açıqlayır.
Zənginliyin açarı - Napoleon Hill: Napoleon Hill zənginliyin əldə edilməsi üçün universal açarı təqdim edir. Bu açarı o özü kəşf edib. Onun fövqəladə mexanizmi cazibədar dünya qarşısındakı qapıları üzünüzə taybatay açacaq. Bu kitabı oxumaqla həmin sehrli açarı əldə edəcəksiniz.
Marketinqdə 10 Ölümcül Qüsur - Filip Kotler: Filip Kotler marketoloqların tez-tez buraxdığı on tipik səhvi analiz edir və onlardan necə qaçmaq, şirkətin uğurlu inkişafını necə təmin etmək barədə məsləhətlər verir.
Zənginliyə Və Xoşbəxtliyə Çatmagin 7 Strategiyasi - Jim Rohn: Bu kitab xoşbəxtlik və zənginlik arzusunda olan və bunu necə əldə etməyin yollarını öyrənmək istəyənlər üçün yazılmışdır.
Dönüş anı - Malcolm Gladwell: Müəllif iki əsas suala cavab verməyə can atır: nəyə görə bir ideya, davranış tipi və ya məhsullar epidemiya yaradır, digərləri isə yox və biz öz istəyimizlə xeyirli epidemiyaları necə yaradıb, bunları idarə edə bilərik?
Dünyanın ən böyük satıcısı - Og Mondino: Oxumağa başlayacağınız “Dünyanın ən böyük satıcısı” kitabı da müəllifin fərdi inkişaf sahəsində qələmə aldığı ən təsirli əsərlərdən biridir.
Hakimiyyətin 48 qanunu - Robert Qrin: Bu kitabda toplanmış məsləhətlərə riayət etməklə, siz hər bir təbəssümü, hər bir jesti, hər bir sözü dağıdıcı silaha çevirə biləcək, rəhbərlərinizin, iş üzrə həmkarlarınızın sonsuz etimadına və hörmətinə nail ola biləcəksiniz.
Şüuraltının gücü - Joseph Murphy: “Şüuraltının gücü” kitabında Jozef Mörfi şüuraltına təsir üçün çoxsaylı sadə metodlar göstərir. Əgər onları düzgün tətbiq etsəniz, bu sizə şüuraltı problemi yaranarkən düzgün həll yolunu tapmağa, yüksək əxlaqi dəyərlər qazanmağa və pis vərdişlərdən xilas olmağa kömək edəcək.
Bu kitablar şəxsi inkişaf və biznes sahısində geniş məlumat təqdim edən və iş dünyasında uğur qazanmaq istəyənlər üçün ilham mənbəyi ola biləcək əsərlərdir.